Informatie

Namens het bestuur van de DEVENTER BOWLING VERENIGING heten we u van harte welkom op onze website. We hopen dat u hier veel informatie zult vinden en regelmatig terug zult keren om de laatste nieuwtjes te lezen.

Onze vereniging heeft een rijke geschiedenis, opgericht op 18 juli 1973, en op dit moment zijn we trots om 55 enthousiaste leden te verwelkomen.

De website fungeert als het centrale punt voor mededelingen van het Bestuur en Wedstrijdsecretariaat, aankondigingen van toernooien en andere belangrijke informatie voor onze leden.

Onze Huisleagues worden gehouden op maandagavond om 20.00 uur en donderdagavond om 20.00 uur. Daarnaast hebben onze leden elke zaterdag van 10.45 uur tot 12.45 uur de mogelijkheid om gratis te trainen op de banen van het bowlinghuis, behalve op toernooi- en feestdagen. Bovendien mogen onze leden gratis een introducee meenemen om samen te genieten van het bowlen.

Na het bowlen biedt Deventer Buitensociƫteit de Worp u de gelegenheid om samen nog wat na te praten en te genieten van elkaars gezelschap.

Mocht u na deze korte uitleg nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met een van de bestuursleden of kom eens langs in ons bowlinghuis. We staan klaar om u te helpen en u te verwelkomen in onze warme en levendige bowlinggemeenschap.

Namens het bestuur van de Deventer Bowling Vereniging, wensen we u een plezierige tijd op onze website en hopen u binnenkort te mogen verwelkomen bij een van onze activiteiten!

Met vriendelijke groet, Het bestuur van de Deventer Bowling Vereniging

Scroll naar boven